mandag 31. august 2009

Monday morning, rain is falling.


Hey peeps and animals! Idag våknet jeg altfor sent! Vekkerklokka på mobilen sviktet, og det samme gjorde søstra mi. " Jeg var litt usikker på om jeg skulle vekke deg eller ikke, se!" Jeg kom meg ihvertfall på skolen i tide, selvom jeg var både sulten og svimmel.

Halve skolen gikk til valgdebatt, noe jeg synes var utrolig artig. Alle partiene sitter og diskuterer og rakker ned på hverandre, mens vi ser på. Det var faktisk underholdene. Etter alle mine syn idag, holder jeg med SV.


Her er også ett bilde fra sa.no av Oliver! Hihi<3

...Og mens jeg først la ut bilder, kunne jeg putte inn dette av Sofia. Haha.. Det er fra en av scenene i Jesus Christ Superstar, hvor statistene kom opp i salen, og sto på setene våres.

Etter skolen dro Oliver og jeg på besøk til Oskar, Kine og Øyvind. Var der en stund før vi ble hentet av pappa og kjørt hjem. Vi gjorde lekser, spiste mat og Oliver spilte gitar.. Aww! Så har jeg vært på kunstløptrening.. Nå skal jeg spise litt nachips med salsa, og så skal jeg sove søtt!

Sweet dreams :)
- Milje

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

words make sense