fredag 11. september 2009

Drittfredag.


Åh. Jeg er så forbanna. Surrehuer, hele gjengen!

Først og fremst, skulle det vært linjefest, men ingen klarte å finne lokale - som vi forsåvidt hadde en måned på å finne. Derfor ble det bare plain festedag. Uten fest.
Henrikke og jeg dro til Martin, og etter en stund kom....."alle"! Og det er ikke plass til "alle" hos martin.
Derfor ble alt supersurrete, og vi gikk ut. Så bare gikk vi ute uten mening, og etter at folk begynte å splitte seg, dro Oliver, Benjamin, Henrikke og jeg opp til Martin igjen. Det var koselig ihvertfall.. Gutta spilte gitar + trommer, henrikke "eide" pianoet, mens jeg satt og nøt den vakre musikken... Da ble jeg ihvertfall litt mindre sur!

Grunn to til å være sur, er at man blir hentet veldig tidlig, og ikke får lov å ha med kjæresten hjem. Den værste følelsen er den man har når man ikke er med den man er glad i..Det føles veldig tomt, og ja, det får meg til å gråte. Spesielt når hele dagen har vært surrete, og man trenger en Oliver!

Grunn én til å være glad - Oliver!
Grunn to til å være glad - Nudiepants! Jeg kjøpte de, og har faktisk hatt de på nå! Superfornøyd!

Forresten vil jeg gratulere Alexandra med 20års dagen idag! Hipp hurra :) <3



Dette er mine nye Nike-sko! I love them!

Hvis man ikke skal være sur, kan man se på denne:
Sverre og Stine, tar av :P

Natta..
Milje

3 kommentarer:

  1. Hei :) Vi er to jenter fra et cheerleading lag i Sarpsborg som så innlegget ditt ang Team Peanuts. Det virker som du savner cheerleading og vi lurte på om du kanskje har lyst til å snakke med oss/kanskje lære oss noen triks osv? Noen av jentene har vært på kurs i Oslo og har lært basics, men utover dette er vi ganske nye i sporten. Veldig koselig om du kunne kontaktet oss på Team-rebels@hotmail.com. Mvh, Sandra og Kathinka ! :)

    SvarSlett
  2. jeg ler meg ihjel av den filmen! stine er så søt!!

    SvarSlett

words make sense