fredag 11. september 2009

Superfredag!


Hey peeps! Lenge siden jeg har blogget nå, og det er flere grunner.. Noen jeg ikke trenger nevne, og andre ting som skole og jobb har vært i veien..

Idag er det fredag, og egentlig skulle vi hatt linjefest! Vi fant desverre ikke noe lokale, men fest blir det uansett!

Idag fant jeg nudiebukser, som jeg har ønsket meg max lenge - til 499,-
Så selvfølgelig masse annet fint også, men Emilie sparer til Olympus PEN kamera.. Forresten har jeg altformye klær fra før, så noe nytt blir det ikke på en stund... Høh, kan du tro!
Shopaholiker, det er det jeg er!

Nå er det forresten ikke sommer mer - sånn absolutt ikke.. Det er suuuperhøst, og idag har jeg hatt på meg skjørt, strømper og boots, akkurat som man skal på høsten, og jeg liker det IKKE.
Uansett hadde vi prøve på skolen idag, tysk muntlig. Ikke gøy. Hittil har min dag vært fæl, bare fordi jeg har følt meg helt forferdelig stygg. Noen dager må man bare ha det sånn, og idag var det min tur. Så nå skal jeg ha totally makeover på meg selv, og se om jeg blir fornøyd. Og tror jeg blir enda mer fornøyd om jeg drar til storbyen og kjøper meg den nudiebuksa...........?!

Bildet på profilen min tok jeg da det var fullt av epler på treet i hagen. Nå er det ingen igjen:(

Meeen, nå skal jeg starte på min "totally makeover", og den begynner med en dusj!

Ha en suuuperfredag! :)

Milje


1 kommentar:

  1. super fint bilde, emilie!
    you`ve got the talent for that stuff :-D

    SvarSlett

words make sense