mandag 21. september 2009

Shopping-monday!

"Vi veit at bilde er fælt, men vi liker'e fordet!"
Hey peeps!

Vil du vite hva jeg har gjort idag?

Joda, jeg har vært på skolen, som inneholdt arrkomp, mip og KOR! Kortimene begynner å bli litt langtråkige, men det må vel til for å få noe ut av de tre konsertene vi skal ha. For de som lurte, skal vi ha en stor korsats av Felix Mendelssohn, Elijah. Noen sanger er morsomme og synge, mens andre er til å sovne av.


Men nok om kor og skole, snakk om shopping! Henrikke og jeg har gledet oss i to dager nå, for vi rakk jo ikke handle noe på lørdag! :P

Rett etter skolen dro vi til Fredrikstad, men butikkene der er ganske så "tynne" om dagen. Derfor dro vi heller til Sarpsborg, our hometown! Der fant vi masse kult, og Henrikke shoppa som en gal! Det ble to strømpebukser og en strikket jakke på meg. Deilig nå på høsten!


Etter mange timer med shopping, kjørte mamman til Henrikke meg hjem, og jeg fikk hvile meg litt før jeg dro på trening. Nå skal jeg sove, chup chup.


Milje

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

words make sense