onsdag 2. september 2009

Gratulerer med dagen!




Idag vil jeg gratulerer søskenbarnet mitt, Guro, med 32 års dagen!Hipphurra!

Jeg vil også gratulerer bestevenninna mi, Stine Leiulfsrud med 17års dagen..
Hadde det utrolig koselig! Bamidale, Holiya, Regine, Henrikke, Marthe, Mari, Susanne, Mie, Oliver, Martin, Petter, Carl, Sverre, Knut, Tom Kristian, jeg og selvfølgelig bursdagsbarnet selv - feiret med pizza og is på Peppes. Var en kjempekoselig kveld!

Nå er jeg så mett og trøtt, at jeg skal legge meg med engang. Imorgen tidlig er det gym - nono:(
Imorgen kveld, derimot, skal Emma og Henriette til meg - gleder meg max!


Susanne ville kjøpe alt dette til Stine.. Hmm... :P Du er koko, suse!

Sweet dreams,
Milje

2 kommentarer:

  1. aaw, the greatest b-day ever! thanks<33

    SvarSlett
  2. Så bra du synes det! :D Føler at det ble veldig vellykket :D Gleder meg til å se deg imorgen, 17åringen :D <3

    SvarSlett

words make sense