tirsdag 22. september 2009

Musikk i perspektiv?

Imorgen har vi prøve i MIP, og jeg gruer meg veldig. Føler ikke at jeg kan noe av stoffet spesielt bra, men prøver alt jeg kan å pugge inn litt kunskap om renessansen, madrigaler og kirketonearter nå..

Bare noen få dager igjen til ferie, noe vi alle fortjener nå! I ferien skal kun slappe av, kanskje jobbe liiitt, og bruke litt penger på unødvendige ting. "Og selvfølgelig øve litt på kor"(just in case Jon leser bloggen ^^)

Nå har jeg skikkelig lyst på caesar chicken, og jeg gleder meg faktisk til hotell cæsar begynner, bare for å få et avbrekk i lesinga. Ikke at jeg følger med, men jeg har fått med meg at Victoria har blitt alkoholiker, just like her mom?!

Nå ble det litt mye cæsar og alkohol her, så får vel slutte dette innlegget... *make no sense*

Kos deg med denne sangen ikveld,
ha en fin tirsdag videre!


Milje

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

words make sense