tirsdag 1. september 2009

outfits and birthday


Yey! Slik så jeg ut på skolen idag. minus lua! Den ville jeg bare ha på, fordi den er ny :) Det er forresten skjorta også.

Skolen gikk helt greit idag. Jeg liker ikke almennfag, men jeg overlever.
Idag skal jeg nok bare være hjemme, prøve å rydde, og få gjort noen lekser. Imorgen er det deilig skoledag, pluss at Stine, bestevenninna mi har bursdag.

Kl.19 skal hun feires på Peppes Pizza med venner.. Har invitert en del, så tror det kommer til å bli veldig koselig.

Forresten drømmer jeg om en tatovering om dagen, men jeg holder meg til kulepenn. Det er jo mye kulere å ha mange forskjellige motiver, enn kun ett permanent.

En slik en lagde jeg i tysktimen idag. Det er; en jente, en paraply, regnsky, en bille, stjerner og bokstavene i navna mine :)

xoxo, Milje

3 kommentarer:

  1. Det her blir min faste blogg og jeg blir din faste leser! Du er knall! :-D

    SvarSlett
  2. JIPPI! gleder meg som en ørn til i mårra! Du er SUPER :D
    i love your shirt, and all your tattoos :P hihi

    SvarSlett

words make sense