søndag 20. september 2009

Emmas Bday party!

Igår var jeg som sagt på korøvelse. Det var kjedelig, og slitsomt!

Etter det dro Henrikke og jeg til byen..Håvard var også med en liiiiten tur.
Vi gikk rundt i butikker, men bestemte oss for å spise litt før vi begynte å handle. Vi satt oss ned på peppes, tok en caesar chicken og en oreo dream på deling - og vips var klokka 6, og storbyen hadde stengt. Vi løp rundt, i håp om at noen av butikkene skulle slippe oss inn, men det skjedde ikke! Derfor gikk vi skuffa hjem til meg, uten noen poser.

Henrikke ble hentet, og jeg ordnet meg til bursdagsfest! Det var utrolig gøy! Gratulerer med dagen som var igår, Emma! Hadde ikke med speilrefleksen, så tok bare noen bilder med mobilen!

Milje

1 kommentar:

  1. nesten sånne har jeg laget også.. dem er kjempe gode! :D

    SvarSlett

words make sense